...اینجوری شد که ما اینجاییم

عکس من
اولین روزی که وارد این دنیا می شیم گریه می کنیم. معلوم نیست به حال خودمون یا به حال این دنیا!! کم کم که بزرگ می شیم مامان نمیذاره سختی ها و بدی ها رو ببینی و با خودت فکر می کنی "اونقدرهام بد نیست!!" حالا که بزرگتر شدی می بینی که حرف راست رو باید از بچه شنید. پس با هم بیاید ببینیم. گریه نکنیم اما واقعیات رو به گوش همه برسونیم.

۱۳۸۹ آبان ۹, یکشنبه

مار در آستين!

"قرآن حرفش کاملن درست نيست. حرف فلاني درست تره" يه همچين جمله اي رو به نظر شما کي مي تونه گفته باشه؟
يه کمونيست؟ يه نوگراي ديني؟ يه کافر!!؟ نه اينا سخناني بود که از دهان نماينده ي ولي فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي (!!!) در اومد. در گزارش ستاره ي صبح به نقل از علي سعيدي در همايش بررسي و مقابله با جنگ نرم در دانشگاه افسري و تربيت پاسداري امام حسين : " حتي قرآن به دليل وجود محکمات و متشابهات نمي تواند فصل الخطاب باشد و نياز به ترجمان دارد. ديروز اين نماد حضرت روح الله بود و امروز نماد حقانيت و حاکميت، رهبر معظم انقلاب ... "
نه واقعن من مي خوام بدونم که اينا تا کجا مي خوان پيش برن. طرف اومد در نحوه ي وحي يه بحثي راه انداخت کم مونده بود اعدامش کنند. حالا علي سعيدي اومده مي گه اسلام و قرآن رو بذاريد کنار بيايد پيرو حضرت روح الله و مقام معظم رهبري بشيد! اصلن فرض بر اينکه اين افرادي که گفتي آدم هايي کاملن سالم ، محبوب و مردمي! پس چرا ديگه انقدر سنگ اسلام رو به سينه مي زنيد؟!! آخه تا به کجا مي خوايد اينجوري پيش بريد؟! اونجاييکه بحث قطع دست و سنگسار پيش مي ياد قوانين قرآن فصل الخطاب مي شه اما زماني که قرآن از صلح و دوستي و احترام به اديان مي گه نياز به "ترجمان" داره!!
اسلام امريکايي رو ما واقعن نتونستيم بشناسيم اما فهميديم اسلام ايراني چيه. اسلام ايراني و مکتب ايراني بگفته ي رئيس دولت دهم و رئيس دفترش اسلاميست که " فهم ايراني از اسلام که همان انديشه ي ولايت و امامت و اسلام ناب محمدي در مقابل اسلام امريکائي و اسلام متحجر است. "
اي کساني که سالهاست از تهاجم فرهنگي و جنگ نرم و استحاله ي فرهنگي صحبت مي کنيد. نمي بينيد که تنها مهاجمان به اسلامتون از درون خودتون سر بر آورده اند.
تاسف مي خورم بر خودم که کشورم و مملکتم تحت حکومت چنين افراديه که به نام اسلام جنايت عليه بشريت مي کنند و به نام ايران اسلام رو نابود مي کنند و به نام قر آن ايران رو زير و رو مي کنند و به نام مترجم قرآن رو!
تا کي سکوت کنيم و ببينيم همه چيزمون به باد فنا و تباهي مي ره؟