...اینجوری شد که ما اینجاییم

عکس من
اولین روزی که وارد این دنیا می شیم گریه می کنیم. معلوم نیست به حال خودمون یا به حال این دنیا!! کم کم که بزرگ می شیم مامان نمیذاره سختی ها و بدی ها رو ببینی و با خودت فکر می کنی "اونقدرهام بد نیست!!" حالا که بزرگتر شدی می بینی که حرف راست رو باید از بچه شنید. پس با هم بیاید ببینیم. گریه نکنیم اما واقعیات رو به گوش همه برسونیم.

۱۳۸۹ بهمن ۱۹, سه‌شنبه

از ماست که بر ماست!!

حکایت ما ایرانیا هم واسه خودش طنزیه ها! سکولارامون می گن سکولار نیستیم. احمدی نژادی ها میگن احمدی نژادی نیستیم. براندازامون می گن اصلاح طلبیم. اصلاح طلبامون می گن تابع ولایتیم.
25 خرداد انقلاب مخملی کردیم. همه ی شرایط محیا بود. خواسته مون ابطال انتخابات بود. همه ی مردم ، پیر و جوون بصورت صلح آمیز راهپیمایی سکوت راه انداختن و با سکوت گوش همه ی مستبدان رو کر کردن. ولی وسط راه ولش کردن و شب رفتن خونه گرفتن خوابیدن. حالا می خوایم 25 بهمن انقلاب مصری راه بندازیم و بیایم تو خیابون انقدر بمونیم تا نمی دونم به کدوم خواسته مون برسیم.
آخه ما اگه می گیم حکومت رو قبول نداریم، پس چرا اگه حکومت بگه انقلاب مخملی بده ، ما هم برامون تداعی می شه که انقلاب مخملی بده و سعی می کنیم هر گونه تشابهی با اون رو از بین ببریم ، یا اگه حکومت می گه انقلاب مصر خوبه و می خواد اونو به انقلاب خودش تو سال 57 نسبت بده واسه ما هم تداعی می شه که انقلاب مصر خوبه پس ما هم باید انقلاب به نوع مصری بکنیم!!!